5 Ağustos 2017 Cumartesi

Shopping King Louis Konu ve Oyuncular


Dizinin yorumu için buraya bakabilirsiniz. 

Konusu

Kang Ji Sung nam-ı diğer Louis ünlü bir şirketin tek varisidir ve çocukluktan beri herkesten uzak bir şekilde Avrupa'da yetiştirilmiştir. Ancak çok büyük bir alışveriş takıntısı vardır. Büyükannesinin sağlık durumu nedeniyle Kore'ye döndüğü gün bir kaza geçirir ve hafızasını kaybeder. Ardından yolu Ko Bok Sil ile kesişir. Ko Bok Sil, taşrada büyümüş bir kızdır ve biyükannesinin ölümü ile kayıp kardeşini bulmak için şehre taşınmıştır. Kardeşini bulabilmesi için de Louis'in hafızasının yerine gelmesi gerekmektedir. Bundan dolayı Louis'i yanına alır ve ona yardım eder. 

Oyuncular 

Master's Sun ve Love Rain'den tanıdığım Seo In Guk'u ilk defa başrolde izledim. Nasıl bulduğumu yorumumda anlatacağım

Nam Ji Hyun'u To The Beautiful You'dan hatırlıyorum. 


Yoon Sang Hyun çoğu kişide olduğu gibi benim de zihnimde Oska diye yer etmiş. Ki namcayı izlediğim tek dizide Secret Garden'dır zaten. :D Secret Garden çekileli seneler olmuş, bu adam hala yan karakter mi, diye bir düşündüm. Ama son dizisinde başroldü yanlış bilmiyorsam. 

2. kadın karakter olan Im Se Mi'yi de Heartstrings'de izlemişim meğerse. Hatırlayın, baş karakterin yakın arkadaşıydı. 


Yönetmen: Lee Sang Yeob 
"Mr. Baek, 
King's Daughter Soo Baek Hyang"
Senaryo: Oh Ji-Young
Kanal: MBC
Bölüm Sayısı: 16
Tür: Romantik, Komedi
Yayın Tarihi: 2016

Fragmanlar









Hoşçakalın... 
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder