20 Temmuz 2017 Perşembe

Wild Romance Kore Dizisi Yorumum ve Replikler

Her ne kadar klasikleşmiş olsada bizim asla vazgeçemediğimiz, en azından benim, nefretle başlayan bir aşk anlatılıyor Wild Romance'da. Kore'nin en ünlü beyzbolcusu Moo Yeol, korumalık yaparak para kazanan Judoda siyah kuşak sahibi Yoo Eun Jae ve artık çok eskide kalmış bir aşk Kang Jong Hee. Bu da yetmezmiş gibi kimliği belirsiz bir sapık!

Dizinin konusunu merak edenler şuradan bakabilirler.

İzlemeli miyim, izlememeli miyim?
Kesinlikle izleyin derim. Hiç pişmanlığınız olmaz. İlk başlarda çokça gülüyor, ortalarında üzülüyor, sonlara doğru da meraklandırıyor insanı. E birde başrollerini Lee Dong Wook ile Lee Si Young paylaşıyor. Daha ne olsun?

Okurken dinleyin diye OST'leri bırakıyorum.

Benim favorim bu <3





Yorumdan önce değinmek istediğim iki husus var.

İlki Eun Jae'nin dizi boyunca taktığı birbirinden farklı ve güzel bereler +şapka. Kız her bölümde ayrı bir bere takıyordu. o.O

Diğeri ise çılgın ve utanmaz kızımız Dong Ah-shi'nin o harika ray sistemli kitaplığı. Kitaplık dizide ilk karşıma çıktığında o kadar hayran kaldım ki sahneyi sarıp defalarca inceledim. Hatta ailemin tüm fertlerine de gösterdim bakın ne güzel kitaplık diye. Doğru söyleyin, siz de en az benim kadar sevdiniz kitaplığı. Şu Koreliler'in dizilerdeki ev tasarımlarına bayılıyorum doğrusu.

Lee Dong Wook'u izlediğim 3. dizi. Görünüşe göre her dizide daha fazla hayran bırakıyor beni kendine. Adamın gerçekten çok farklı bir aurası var ne diyeyim? Zaten oyunculuğuna diyecek bir şey bulabilene aşk olsun! Hele bir gülüşü var, sırf o gülüş için bile Wild Romance'ı önerebilirim size. 
Çok şeker! 

Lee Si Young ise.. Ne demeliyim bilmiyorum. Oyunculuğuna diyecek pek bir şeyim yokta, dizideki o tipi yok mu? Beni yeni bitirdi. Dağdan şehre inmiş gibi bir şey. Sadece saçları uzun olsa yeterdi benim için, kıyafetleri falan umrumda değil. Bir de ilk başlarda saçı kıvırcıktı! Zaten şu Kore dizilerinde kızların saçı ne diye kısa olur (erkek kılığında olanlar hariç) anlayamıyorum. Belki canlandırdığı karakter iki erkek ile birlikte büyüdüğü için böyle düşünmüştür senarist ama yinede bence saçma. 

Uyarı: Buradan sonrası spoiler içerir!

Yorumum:

  • Eun Jae çok pasaklıydı. Özellikle Jong Hee gelmeden önce. Çok şükür Jong Hee geldikten sonra kendine biraz çeki düzen vermeyi akıl edebildi. Ama her ne kadar pasaklı olsada güçlüydü. Dizilerdeki güçlü kadın karakterlere karşı zaafım vardır. Aptal kadın karakterlerin aksine güçlü ya da zeki olanları daha çok severim. Ki Playfull Kiss'den nefret etmemde bundandır. 
Çok minnoş görünüyor :D

  • Jong Hee çok sinir biriydi bence. Çok gıcık oldum kıza. Hele diziye ilk girdiğinde Moo Yeol'ün kucağına atladığı sahnede göz devirmeden edemedim. Ay birde çok şımarıktı yahu! İlk başta ne kadar gereksiz bir karakter diye düşündüm ama sonra gelmiş olmasının daha iyi olduğunu  farkettim. Çünkü eğer gelmeseydi Moo Yeol saçma bir takıntı ile yaşamaya devam edecekti. 
  • İlk bölümler harikaydı! Özellikle Moo Yeol'ün kafasına yumurta yediği sahne, Eun Jae'nin, Yeol'ün arabasının kaputuna ayakkabısı ile basıp sonra onu çorabıyla sildiği an ve ikisinin inat ederek kilometrelerce yolu koştuğu sahne unutulmazlardandı! Ayrıca olaylar hızlı gelişiyordu ve bu beni diziye dahada bağladı.
Haketmişti. :D



  • Eun Jae gereğinden fazla acı çekti bence. Gerçekten çok üzüldü ama iyi sabretti. Ve sonunda oğlanı da kaptı :D Yeol'ün Eun Jae'ye itiraf ettiği sahne acayip tatlı bir sahneydi.
  • Eun'ın Yeol'e itiraf ettiği an beklenmedikti doğrusu. Sonra şaka yaptım demeseydi iyiydi. 
Her ne kadar odun olsada Eun Jae'nin de arada sırada edebiyat yaptığı zamanlar da oldu;


  • Finali kötü değildi. İdare eder diyebileceğim bir final ama sanki biraz havada kaldı. 
  • Dizi diğer romantik komedilerden farklıydı diyebilirim. Normalde sonlara doğru senarist dram koymaya uğraşır ama Wild Romance'da dram yerine gerilim oluşturmaya çalışmışlar. Ki pek becerememişler. 
  • Ayrıca dizide pek klişe olay olmamasını sevdim. Son iki bölümde falan acaba Moo Yeol'ün herhangi bir ebeveyni ortaya çıkıp Eun Jae ile uğraşacak mı diye bekledim. Olmadığı için mutluyum. Benim görebildiğim sadece üç klişe olay oldu; eski aşk/sevgili, omuza baş yaslama ve ayakkabı bağcığı bağlama. 
Bunların dışında; 
  • 2. çiftimiz çok şekerdi. Kang Jong Hee'nin zamanlarında diziyi katlanılabilir yapan bu ikiliydi diyebilirim. Dong Ah'ın uçarı ama tatlı halleri ile utanmazlığı, Menajer Kim'in ciddi ve kontrollü halleri ortaya pek güzel bir çift çıkardı. Birbirinden tam anlamıyla zıt çiftlerin ilişkilerini seven biriyseniz izlerken favori çiftiniz bu ikisi olacak. 


  • Şu Ahjumma'ya da çok şaştım açıkçası. Aslında başından belliydi onda bir tuhaflık olduğu ama hep Moo Yeol'ün düşmanı olduğunu düşünmüştüm. Yaşlı başlı kadın gitmiş kendisini anne gibi gören adama aşık olmuş. 
  • Yalancı çocuk ölmese iyiydi. Her ne kadar Moo Yeol'den para araklamaya çalışsada ölmesi haksızlık oldu.
Eun Jae'nin bu cevabında tam olarak kendimi gördüm!


Diğer replikler:

*1*
 
Çok iyi bir cevaptı!

*2*
 

*3*
 
 

 *4*

*5*
 
Endişelenme, yalnız değilsin Eun Jae.



Şimdi söz sizde kardeşlerim. 
Wild Romance hakkında ne düşünüyorsunuz? 


Hoşçakalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder