5 Haziran 2017 Pazartesi

Chief Kim (Good Manager) Yorum ve Replikler


Güzel bir diziyi daha bitirmiş bulunmaktayım. Aslında Chief Kim hakkında diyeceğim çok şey var ama ben bunu mümkün olduğunca kısaltmaya çalışacağım.

Dizinin konusu için buraya bakabilirsiniz.

Diziyi kısaca yorumlarsak;
  • Türü daha çok sitcom yani durum komedisi gibiydi. Eğer ki romantizm ya da dram arıyorsanız üzgünüm ama bu dizi sizlik değil. Açık konuşmak gerekirse dizide eğer ki komedi olmasaydı emin olun acayip sıkılırdım. Çünkü Chief Kim hem bir ofis dizisi hem de içinde romantizm (Gwang Sook ve Sang Tae'yi saymazsak) adına pek bir şey yok. 
Dizinin en sevdiğim Ost'ları:





Uyarı: Bundan sonrası spoiler içerir! 
  • Dizideki Bromance'lar harikaydı. Özellikle Seo Yul ve Seong Ryeong ikilisi. Normalde insan dizilerde esas kız ile esas erkeğin sahnelerini bekler ama ben dizi boyunca Seo Yul ve Seong Ryeong'u bekler oldum.

Bakınız bu ikiliden tatlış bir sahne, 


*İkinci Bromance'ımız Seong Ryeong ve Myung Suk ikilisiydi. Bu ikili de harikaydı!

  • Bromance biter mi? Elbette bitmez. Bir de Seong Ryeong - Choo Nam Ho ile Sang Tae - Myung Suk çiftleri vardı. Ki bunların ilişkileri de çok güzeldi. Her ne kadar başlarda iyi anlaşamasalarda. Yalnız şimdi baktım da söylediğim tüm bu çiftlerin ilişkileri önceleri kötüyken sonradan iyi oluyor. İlginç.
  • Dizi gerçekten eğlenceliydi. Her bölümde mutlaka gülmekten karnımı ağrıtan, beni heyecanlandıran bir olay oluyordu olmasına ama sanki olaylar sürekli birbirini tekrar ediyordu. Tam 'Sonunda Chief Kim, Başkan Park Hyun Do'yu alt etti.' diyordum ki yine bir pürüz çıkıyor, her şey altüst oluyordu. 20. bölüme kadar Başkanın devrilmesini beklemekten gına gelmişti artık. Allah'tan sonunda yakalayabildiler de bende rahata kavuştum.

  • Oyunculara gelirsek, bir ekip olarak tüm oyuncular harika bir iş çıkarmışlar. Özellikle Nam Goong Min ve Junho. İkisi de karakterlerini çok güzel yansıtmışlar dizide. Goong Min şimdiye kadar bir çok dizide oynadığı için artık ustalaşmış diyebiliriz. Ama Junho? O kadar fazla yapımda yer almamasına karşın oyunculuğunu çok geliştirmişti. Onu sadece Twenty'de izlediğimi varsayarsak böyle düşünmeme şaşmamalı. Çünkü Twenty'de ki karakteri baskın değildi, varla yok arasında gibiydi. Ama Chief Kim'de beni kendisine hayran bırakmayı başardı. Hayranlığımın %70'inin Junho'nun yüz mimiklerinden kaynaklandığını söylesem şaşırmazsınız herhalde. 
Haklıyım, değil mi? Mimiklerini kullanmasını iyi biliyor

  • Gelelim kadın karakterlere... Yoon Ha Gyeong'u canlandıran Nam Sang Mi'de gayet iyi iş çıkarmıştı. Bu aşamada değinmek istediğim bir konu var ki oda Ha Gyeong ile Seo Yul ikilisi. Evet, biliyorum. Dizi boyunca ikisinin beraber olmasını beklediniz. Çünkü benimde gönlümden geçen buydu. Ama ne yazıkki olmadı. Finalde, belkide en çok üzüldüğüm konu bu oldu. Oysaki Seo Yul'da Ha Gyeong'a karşı bir eğilim vardı. Ama Ha Gyeong karakterinin o tarakta pek gözü yoktu. Onun amacı yapılan tüm haksızlıklara son vermekti. 

Buyrun bunlarda çiftin arasında geçen bir kaç replik,
seo Yul





Şunu da söylemeden geçemeyeceğim: Seo Yul gerçekten çok hırslı bir karakterdi. 
Öyleki yemek yemesinde bile bu hırs vardı. Bu arada adam güzel yemek yemiyor muydu? 😄😅


Söylemeden geçemeyeceğim: Dizi boyunca size Goblin'i anımsatan sahneler oldu mu? Zira benim oldu ve açıkçası bu sahneler hoşuma da gitti. 

Bu sahnede çalan şarkı artı ilk karşılaşma olayı Goblin'in şu 1. bölümündeki ilk karşılaşmanın aynıydı.
 Ve ben tam burada romantik duygular hissetmekten çok kahkaha attım. 😂😄

Birde bu sahne,

Lee Dong Wook ile Gong Yoo'nun havalı yürüyüşünü hepimiz hatırlıyoruz değil mi? 

Bunların dışında aldığım diğer replikler:

*1*

*2*
    

*3*
 

*4*

 *5*

 *6*

*7*

 *8*

 *9*


Vee sonunda 




Hoşçakalın... 




    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder