1 Mayıs 2017 Pazartesi

Kore sevdam nasıl başladı?

Kore sevdam

Evet, başlıktan da anlaşılacağı üzere ben de o dünyayı kasıp kavuran Korefanlarından biriyim. Ve açıkçası bununla da gurur duyuyorum. 
Lafı çok uzatmadan yazımın amacına geçeyim ben en iyisi...

Benim kore sevdam tamamen tesadüflerle başladı. 

2011 senesinin yaz tatiliydi. O yaz da her zaman olduğu gibi Konya'ya akraba ziyaretine gitmiştik. Halamgildeydik. Ancak evde ben ve halam dışında kimse yoktu. Annem ve kardeşim bir yere gitmişlerdi. E ben de doğal olarak sıkılıyordum. Halam da sıkıldığımı görmüş olacak ki bana kuzenimin bilgisayarını verdi. Bilgisayarı açtım. Oyun falan olmadığı için de klasörleri karıştırmaya başladım, belki bir şeyler bulurum umuduyla. Ve sonra bir klasör buldum. İsmi şu idi: "Bir Milyonerin İlk Aşkı". Mutlaka biliyorsunuzdur bu filmi. Hatta bizim senaristler de 'Senden Bana Kalan' ismi ile uyarlamıştı sinemaya. İki versiyonu da izledim de ikiside bana pek etki yapmadı nedense :D

Herneyse, merakla klasörü açtım. Sonra karşıma birden fazla klasör çıktı. Eğer ki hafızam beni yanıltmıyorsa isimleri şöyleydi: You Are Beautiful, You've Fallen For Me, My Girl, Dream High, My Girlfriend Is A Gumiho, BOF... (Birkaç tane daha vardı ama onlar hafızamda yer edinememiş.) 

Bu klasörlerin hepsini açıp baktığımda bunların dizi olduğunu idrak etmem çokta uzun sürmedi elbette. Sonra da hepsinin ilk bölümüne bakıp hangisini izlesem diye düşünmeye başladım. Ve My Girl de karar kıldım. Şimdi iyiki de onda karar kılmışım diyorum. Zira dizi gerçekten efsaneydi. Hele ki Lee Dong Wook'un oyunculuğu. Hatta belki inanmayacaksınız ama o dizideki ikinci erkeğin Lee Jun Ki olduğunu öğreneli daha bir sene olmamıştır. Ki o da Moon Lovers'tan sonra oyuncu olarak çok sevdiğim biri olmuştur. Daha öncesinde tanımıyordum adamı :P 

Yahu konu çok dağıldı; işte izledim My Girl'ü. Ve sonrada kaçınılamaz son: 'Kore Fanlığı'.  

Şimdi sorsanız 'Pişman mısın' diye. Hayır, değilim. Hem niye olayım canım? Bana göre Kore Fanı olmak bir ayrıcalıktır. 

Yazımın sonuna gelmişken sizede sormak istiyorum: Kore sevdanız nasıl başladı? 

Not: Hazır ismi geçmişken söyleyeyim. İzlemediyseniz eğer,  My Girl'ü izleyin, izlettirin.

Notun Dibi: Hazır adını anmışken bunu da söyleyeyim: Moon Lovers'ı da izleyin ve izlettirin. İzlediyseniz de bir daha izleyin. Şiddetle tavsiye ederim. :D


Hoşçakalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder