18 Nisan 2017 Salı

Chief Kim (Good Manager) Konusu ve Oyuncuları



Chief Kim Konusu
Hayatını Danimarka'ya gitmeye adamış ve bu amaç için dolandırıcılık yapan Kim Seong Ryeong (Nam Goong Min) bir gün ülkenin en büyük şirketlerinden biri olan TQ Grup'un geçmişe veya kabiliyete bakmadan Ticaret Faaliyetler bölümünün başına bir şef alacağını okur ve böyle bir şirketi dolandırma fırsatını kaçırmak istemeyeceği için gidip iş başvurusunda bulunur. Başvurusu şirketin kötü amaçlarına yardım eden eski savcı Seo Yul (Junho) tarafından kabul edilir. Çünkü Seo Yul'un Seong Ryeong üzerinde bir takım planları vardır. 
Ticari Faaliyetlerin başına 'Şef' sıfatıyla geçen Seong Ryeong zaman geçtikçe şirketin çalışanlara yaptığı haksızlığa dayanamaz ve kendi amacını unutur. Bundan sonra yegane amacı TQ Grup başkanını yaptığı haksızlıklardan dolayı yerinden devirmektir. Ve bu süreçte Ticari Faaliyetler tarafından dostluğun ve aile sevgisinin önemini, ayrıca her insanın ikinci bir şansı hak ettiğini de öğrenecektir. 

Edit: Diziyi izledim. Yorumum için şuraya bakabilirsiniz. 

Chief Kim Oyuncuları 
Nam Goong Min'i ilk defa bu dizide izledim. Ve oyunculuğuna gerçekten bayıldım. 
Oyuncu en son, ilk kez başrolü üstlendiği Beautiful Gong Shim dizisinde oynamıştı. 


Diğer başrolümüz Nam Sang Mi'yi de ilk defa bu dizide tanıdım. Zaten kadın üç yıl aradan sonra ilk defa bu dizide rol almış. Chief Kim'den önce yer aldığı son dizi 2014 yapımı olan ve Lee Jun Ki'nin de başrol olduğu Gunman in Joseon dizisi. 

Junho'yu ise sadece Kim Woo Bin  ve Kang Ha Neul'ünde başrol olduğu Twenty filminde izlemiş, oradaki karakterini pek bir sevmiştim. Kendisi en son Memory isimli dizide rol almış. Ki kendisi Memory'de de bir avukatı canlandırmış. 


Bu üç kişiliğin dışında bir de şirin mi şirin bi kızımız var: Jung Hye Sung. Ben Jung Hye Sung'un hiçbir dizisini izlemediğimi düşünürken bir de baktım To The Beautiful You 'da oynamış. Ki bu dizinin dışında oynadığı, çoğunuzun bir tanesini bile olsa izledikleri vardır arasında. Oh My Venus, Remember ya da Blood gibi. Haklıyım değil mi, bir bile olsa izlediğiniz bir dizisi var. Bu oyuncumuz da en son Love in the Moonlight'ta oynamış. 

Evet, evet. Bu kız o kız. Ama şaşırmayın kilo alıp verememiş,
 makyajla bu hale getirmişler kızı 😉


Yayın Tarihi: 2016
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Kanalı: KBS2
Senarist: Park Jae-Bum
"Good Doctor
 Blood
God's Quiz"

Hoşçakalın... 





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder