1 Ağustos 2017 Salı

Komik mi? Trajik mi?

Bu sabah annem ile temizlik yaparken birkaç eski gazete buldum. Bir göz gezdirirken dikkatimi çeken bir metin oldu. Başlık şu: "İtirafım var". Görünüşe göre gazetenin bu kısmının editörüne yaşadığınız ama kimseye söyleyemediğiniz bir olayı e-posta ile yolluyorsunuz. Editörde gazetede yayımlıyor. Sloganı da şu şekilde: "İtiraf edin, rezil edelim..." Evet, gerçekten rezil ediyorlar. Ya da benim denk geldiğim metin öyle. :D
İtirafı yapan kişinin ismi Eyüp. Editör isimden sonra 'şehir: bilinmiyor... yaş: hiç bilinmiyor.. ' diye devam ediyor ve ardından büyük itiraf geliyor


11 Ekim 2016 tarihli Türkiye gazetesi'nden; 
 2002 yılıydı, Tuzla'da Erzurum'dan geldiğim otobüsten indim, Pendik'e gitmek için minibüse bindim. 
Ayaktayız, iki yanımda iki genç var. Onlar biraz sonra indiler.  
Ben minibüsün zemininde  madeni 1 lira buldum. Yerde buldum diye şoföre uzattım. 
Az sonra 50 kuruş bulup tekrar şoföre verdim. Son olarak 25 kuruş görünce kendi cebimde olması gereken bozuk paralar aklıma geldi.
Elimi cebime atınca bırakın bozuk paraları cebimde olması gereken o günkü ortama göre hatırı sayılır miktarda kağıt paralar da yoktu. 
Yani o gençler paramı çalmış, çalarken de bozuk paraları yere  düşürmüşler... Neye yanarım bilir misiniz;
 Kendi param olan o bir buçuk lirayı şoföre verdim. Ama 25 kuruşu kurtarmıştım.

Metni okuduktan sonra bu duruma gülsem mi üzülsem mi bilemedim. Tam anlamıyla trajikomik bir olay!
Sonra aklıma bir fikir geldi. Sizde bana yaşadığınız bu tarz olayları mail gönderin, ben de yayınlayayım. İsteğinize göre isminizi de söyler ya da söylemezseniz. Merakla bekliyorum!

Bana hyesununkaleminden@gmail.com adresinden ulaşın!



Hoşçakalın... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder